Categories
Cinema i sèries

Pavarotti (2019)

Fotografia FilmAffinity

Descripció: Deia Montserrat Caballé que la veu és l’instrument més perfecte, complex i delicat que hi ha, i sabia del que parlava. Ell tenia una maquinària perfecta, com potser no n’hi ha hagut mai cap, però a més d’això i de molta tècnica, tenia el que el faria gran, la sensibilitat.

Comentaris: Aquesta pel·lícula ens parla també d’això. Coneixem l’home, l’artista immens, també el ciutadà, és aquest aspecte el que potser ens arriba més, per més desconegut. Per molt que l’hagis vist i escoltat, cada cop que desplega totes les seves virtuts, sol o acompanyat, la pell no resisteix revolucionar-se. El Nessun Dorma, no falla mai, provoca descàrregues.

Senzilla, lineal, previsible, però té una qualitat: és molt cinematogràfica, el llenguatge que utilitza el director seria el mateix que per fer una pel·lícula de ficció.

Crítica de FilmAffinity

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s